Przeglądy techniczne przecinarek Hypertherm

Twoja przecinarka plazmowa Hypertherm może Ci służyć latami, pod warunkiem, że zadbasz o regularne przeglądy techniczne. Zachęcamy do kontroli stanu technicznego urządzenia, zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej wygaśnięciu. Diagnostyka urządzenia trwa zwykle 2-3 dni. Po tym etapie, kontaktujemy się z właścicielem, w celu ustalenia zakresu prac serwisowych. Kompleksowa usługa przeglądu nie powinna przekroczyć 10 dni, a okres jej trwania zależny jest od stanu technicznego przecinarki oraz dostępności części.

Korzyści wynikające z regularnych przeglądów technicznych

• poprawa jakości cięcia
• zabezpieczenie urządzenia przed możliwymi przestojami w przyszłości
• kompleksowa diagnostyka urządzenia
• weryfikacja komponentów pod kątem zużycia

Przeglądy techniczne przecinarek Hypertherm

Twoja przecinarka plazmowa Hypertherm może Ci służyć latami, pod warunkiem, że zadbasz o regularne przeglądy techniczne. Zachęcamy do kontroli stanu technicznego urządzenia, zarówno w okresie gwarancji, jak i po jej wygaśnięciu. Diagnostyka urządzenia trwa zwykle 2-3 dni. Po tym etapie, kontaktujemy się z właścicielem, w celu ustalenia zakresu prac serwisowych. Kompleksowa usługa przeglądu nie powinna przekroczyć 10 dni, a okres jej trwania zależny jest od stanu technicznego przecinarki oraz dostępności części.

Korzyści wynikające z regularnych przeglądów technicznych

poprawa jakości cięcia

zabezpieczenie urządzenia przed możliwymi przestojami w przyszłości

kompleksowa diagnostyka urządzenia

weryfikacja komponentów pod kątem zużycia

Przegląd w okresie gwarancyjnym

Przecinarki plazmowe Hypertherm objęte są 3 letnią gwarancją na urządzenie oraz roczną na palnik plazmowy. Jeśli nie jesteś pewien, czy Twoje urządzenie jest na gwarancji – prześlij nam numery seryjne przecinarki – sprawdzimy to za Ciebie.

Dodatkowe korzyści

płacisz tylko za przegląd – koszt wymienionych części obejmuje gwarancja

masz pewność, że urządzenie będzie sprawne w okresie pogwarancyjnym

Umów się na przegląd

Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą.


    FirmaOsoba fizyczna




    *Pola wymagane.

    ZGODA NA KONTAKT W CELU ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE

    Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w formularzu przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie w celu odpowiedzi na zgłoszone pytanie lub sprawę oraz oświadczam, że zapoznałem/-am się z poniższą informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz akceptuję poniższą Politykę Prywatności.

    WYMAGANE

    ZGODA NA WYSYŁKI MAILOWE

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie w formularzu adres e-mail informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dotyczących produktów i usług oferowanych przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie.

    TAKNIE

    ZGODA NA KONTAKT TELEFONICZNY

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym numeru telefonu) podanych przeze mnie w formularzu przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie dla celów marketingu bezpośredniego, wykonywanego przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.

    TAKNIE

    Informacje o administratorze i przetwarzaniu danych
    Polityka prywatności

    Skontaktuj się z nami

     miuserwis@stigo.com.pl

    (12) 346 58 00 – nr wewnętrzny: 2-4
    + 48 884 941 123
    + 48 530 089 409

    Sprawdź numery seryjne

    Sprawdź, gdzie znajduje się oznaczenie.

    Numer seryjny znajduje się na etykiecie z danymi pokazanej z prawej. W modelach Powermax30 i 45 etykieta znajduje się na spodzie zasilacza. W modelach Powermax65, 85 i 105 etykieta znajduje się z tyłu zasilacza. W niektórych przypadkach może być wymagane wpisanie liter PMX przed numerem seryjnym.

    Numer seryjny Powermax Hypertherm.

    Numer seryjny znajduje się na etykiecie z danymi pokazanej z lewej. Etykiety znajdują się zwykle z tyłu zasilacza.

    Numer seryjny maszyn Hypertherm oprócz Powermax.

    Przegląd w okresie gwarancyjnym

    Przecinarki plazmowe Hypertherm objęte są 3 letnią gwarancją na urządzenie oraz roczną na palnik plazmowy. Jeśli nie jesteś pewien, czy Twoje urządzenie jest na gwarancji – prześlij nam numery seryjne przecinarki – sprawdzimy to za Ciebie.

    Dodatkowe korzyści

    płacisz tylko za przegląd – koszt wymienionych części obejmuje gwarancja

    masz pewność, że urządzenie będzie sprawne w okresie pogwarancyjnym

    Umów się na przegląd

    Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą.


      FirmaOsoba fizyczna




      *Pola wymagane.

      ZGODA NA KONTAKT W CELU ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIE

      Wyrażam zgodę przetwarzanie moich danych osobowych podanych przeze mnie w formularzu przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie w celu odpowiedzi na zgłoszone pytanie lub sprawę oraz oświadczam, że zapoznałem/-am się z poniższą informacją o administratorze i przetwarzaniu danych oraz akceptuję poniższą Politykę Prywatności.

      WYMAGANE

      ZGODA NA WYSYŁKI MAILOWE

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie od STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie w formularzu adres e-mail informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dotyczących produktów i usług oferowanych przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie.

      TAKNIE

      ZGODA NA KONTAKT TELEFONICZNY

      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (w tym numeru telefonu) podanych przeze mnie w formularzu przez STIGO SP. Z O.O. SP.K. w Krakowie dla celów marketingu bezpośredniego, wykonywanego przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych oraz automatycznych systemów wywołujących, zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.

      TAKNIE

      Informacje o administratorze i przetwarzaniu danych
      Polityka prywatności

      Skontaktuj się z nami

       miuserwis@stigo.com.pl

      (12) 346 58 00 – nr wewnętrzny: 2-4
      + 48 884 941 123
      + 48 530 089 409

      Sprawdź numery seryjne

      Sprawdź, gdzie znajduje się oznaczenie.

      Numer seryjny znajduje się na etykiecie z danymi pokazanej z prawej. W modelach Powermax30 i 45 etykieta znajduje się na spodzie zasilacza. W modelach Powermax65, 85 i 105 etykieta znajduje się z tyłu zasilacza. W niektórych przypadkach może być wymagane wpisanie liter PMX przed numerem seryjnym.

      Numer seryjny Powermax Hypertherm.

      Numer seryjny znajduje się na etykiecie z danymi pokazanej z lewej. Etykiety znajdują się zwykle z tyłu zasilacza.

      Numer seryjny maszyn Hypertherm oprócz Powermax.

      Co obejmuje przegląd?

      • test diody wyjścia

      • weryfikacja podzespołów źródła (przewód palnika, przewód roboczy, główka palnika, regulator ciśnienia)

      • test szyny zasilania prądem stałym

      • test czujnika temperatury modułu PFC i inwertora

      • test obwodu przetwornicy zaporowej

      • test zablokowania palnika w położeniu otwartym (TSO) lub w położeniu zamkniętym (TSC)

      • test sygnału rozruchu i przełącznika nasadki palnika

      • test czujnika ciśnienia i wentylatora

      • test regulatora elektronicznego oraz przełącznika pomocniczego

      Co obejmuje przegląd?

      • test diody wyjścia

      • weryfikacja podzespołów źródła (przewód palnika, przewód roboczy, główka palnika, regulator ciśnienia)

      • test szyny zasilania prądem stałym

      • test czujnika temperatury modułu PFC i inwertora

      • test obwodu przetwornicy zaporowej

      • test zablokowania palnika w położeniu otwartym (TSO) lub w położeniu zamkniętym (TSC)

      • test sygnału rozruchu i przełącznika nasadki palnika

      • test czujnika ciśnienia i wentylatora

      • test regulatora elektronicznego oraz przełącznika pomocniczego